Košík 0€

Všeobecné obchodné podmienky


Objednávanie tovaru

Umožňujeme dva spôsoby nákupu:

  • 1. Registrovaný zákazník môže získať nasledujúce výhody:

    1. Nie je potrebné vždy vypisovať dodacie a fakturačné údaje, tie sa vypíšu len raz pri registrovaní. Pri každej ďalšej objednávke sú tieto údaje už vyplnené. Pri registrovaní uvedie meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH.

    2. Názov tovaru, popis tovaru, počet kusov je už zobrazený v samotnej objednávke v košíku.

    3. Informácie o stave objednávok

    4. Prehľad histórie všetkých objednávok

    5. Možnosť rozhodnúť sa, či má záujem prijímať pravidelné informácie o novinkách a akciách, tj. Newsletter

  • 2. Neregistrovaný zákazník / Jednorazový nákup:

    1. Pri každej objednávke musí zákazník uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH. Vyplniť všetky povinne označené údaje

    2. Názov tovaru, popis tovaru, počet kusov je už zobrazený v samotnej objednávke v košíku.

    3. Má možnosť sa rozhodnúť, či má záujem prijímať pravidelné informácie o novinkách a akciách, tj. Newsletter

Postup ako si tovar objednať s celým návodom a postupom nájdete == TU ==.


Cena

Cena produktu je zobrazená k danému produktu, cena je už vrátane DPH.

Zľavnená cena je výrazne označená symbolom AKCIA s prislúchajúcou percentuálnou zľavou. Tiež uvádzame aj pôvodnú cenu oproti zľavnenej cene.


Uvedené ceny môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.


Poštovné a iné poplatky

K uvedenej celkovej cene objednávky pripočítavame poštovné podľa spôsobu a adresy dodania. Kompletné podmienky poštovného si môžete pozrieť v časti Doprava a platba.

Iné poplatky neúčtujeme.


Spôsob prepravy a Dodacie lehoty


Slovensko

Umožňujeme 3 druhy dodania a s dodacími lehotami:

  • 1. Slovenskou poštou, a.s.  pre nasledujúce zásielky:

    • Zásielky do 2kg sú odosielané ako listová zásielka 1 triedy, kde pošta garantuje dodanie : D+1 (dodanie najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni podania = u nás je to Utorok a Piatok) tj: oblečenie, tenisky, fixky a spreje do 4ks

    • Zásielky nad 2kg sú odosielané ako balíková zásielka 2 triedy, kde pošta garantuje dodanie : D+3 (dodanie najneskôr tretí pracovný deň po dni podania = u nás je to Utorok a Piatok) tj: 4x sprej 400ml = 2kg a viac

    Ak vám tovar, alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 dní po našom maily so stavom objednávky odoslaná, kontaktujte prosím svoju dodávaciu poštu aj nás na info@rooftop.sk.

    Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme mailom.

    Všeobecné poštové podmienky nájdete na stránke pošty alebo priamo == TU ==.

    Všetky zásielky odosielané cez Slovenskú poštu sú zasielané 2x do týždňa.

    Dni odosielania pre prijaté objednávky:

    • od Utorka 12:00 do Piatku 12:00 sú odosielané Piatok

    •  
    • od Piatka 12:00 do Utorka 12:00 sú odosielané Utorok

    To znamená, že všetky objednávky, ktoré sú objednané a tiež aj overené v uvedený interval, sú zasielané v dané odosielacie dni.

    Príklad:

    • objednávka prijatá a overená v nedeľu 17:51 bude odoslaná Utorok.

    • objednávka prijatá a overená v utorok 12:51 bude odoslaná až Piatok

    Dodacia lehota sa môže predĺžiť z týchto dôvodov :

    • tovar nie je skladom

    • neúplných údajov zo strany zákazníka

    • iné prekážky znemožňujúce vybavenie objednávky

    Po doplnení tovaru, alebo potrebných informácií bude objednávka vybavená v štandardnom čase.

  • 2. Kuriérsku spoločnosť GLS

    Pre zásielky cez kuriérsku službu GLS využívame službu Doručenie do 24 hod., od podania zásielky. Priamo až k vám na zadanú adresu.

    Pozor! Je vhodné na adrese aj následné byť! Pri platbe na dobierku, mať aj prichystané peniaze!

    Všeobecné podmienky a dodacie lehoty pre zásielky má GLS uvedené na svojich stránkach.

    Balíky odosielame každý pracovný deň. Objednávky objednané každý deň do 18:00 budú odoslané na ďalší pracovný deň.


    Dodacia lehota sa môže predĺžiť z týchto dôvodov :

    • tovar nie je skladom

    • neúplných údajov zo strany zákazníka

    • iné prekážky znemožňujúce vybavenie objednávky

    Po doplnení tovaru, alebo potrebných informácií bude objednávka vybavená v štandardnom čase.

  • 3. Osobný odberom

    Osobný odber je možný len na adrese určenej pre osobný odber, alebo v prípade, ak nebude uzavretá individuálna dohoda.

    Pre zásielku určenú na osobný odber si zákazník môže prísť, až na základe dohodnutého, určeného dátumu, ktorý mu dáme vedieť jedným z uvedených spôsobov: telefonicky, sms alebo mailom.

    Od daného dátumu bude zásielka pripravená na adrese pre osobný odber. Zásielku určenú na osobný odber blokujeme 7 dní, po uplynutí tejto doby bude objednávka vymazaná.


    Všetky osobné odbery budú pripravené v pracovné dni do 24 hodín na určenom odbernom mieste.

    Dodacia lehota sa môže predĺžiť z týchto dôvodov :

    • tovar nie je skladom

    • neúplných údajov zo strany zákazníka

    • iné prekážky znemožňujúce vybavenie objednávky

    Po doplnení tovaru, alebo potrebných informácií bude objednávka vybavená v štandardnom čase.


    Adresa pre osobný odber

    • Rooftop

    • Mariánska 11

    • 82105 Bratislava

Do 40,00€Nad 40,00€
Slovenská pošta (platba vopred)2,70€zadarmo
Slovenská pošta (dobierka)3,30€zadarmo
Kuriér GLS (platba vopred) 5,69€+ 2,99€
Kuriér GLS (dobierka) 6,29€+ 2,99€
Osobný odber (predajňa)zadarmozadarmo

K uvedeným sumám neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky.


Česká republika

  • Umožňujeme dodanie cez kuriérsku spoločnosť GLS:

    Pre zásielky cez kuriérsku službu GLS využívame službu Doručenie do 24 hod., od podania zásielky. Priamo až k vám na zadanú adresu.

    Pozor! Je vhodné na adrese aj následné byť! Pri platbe na dobierku, mať aj prichystané peniaze!

    Všeobecné podmienky a dodacie lehoty pre zásielky má GLS uvedené na svojich stránkach.

    Balíky odosielame každý pracovný deň. Objednávky objednané každý deň do 18:00 budú odoslané na ďalší pracovný deň.


    Dodacia lehota sa môže predĺžiť z týchto dôvodov :

    • tovar nie je skladom

    • neúplných údajov zo strany zákazníka

    • iné prekážky znemožňujúce vybavenie objednávky

    Po doplnení tovaru, alebo potrebných informácií bude objednávka vybavená v štandardnom čase.

    Cena
    Kuriér GLS (platba vopred)4,49€
    Kuriér GLS (dobierka)+1,5€

    K uvedeným sumám neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky.


Spôsob platby

  • Dobierka

  • elektronické bankovníctvo (TatraPay, CardPay, Paypal)

  • prevodný príkaz na základe vystavenej pred faktúry

  • hotovosť/ platba kartou priamo na odbernom mieste osobného odberu

V každej zásielke je priložená faktúra - daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Ak doklad chýba, prosíme informuje nás čo najskôr telefonicky, alebo na e-mailovú adresu info@rooftop.sk.


Záručná doba

Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov, a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak.

Rooftop ručí za:

  • dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom

  • dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený

  • dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke

  • priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak

Rooftop nenesie zodpovednosť za:

  • oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)

  • oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa

  • poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) - takýto tovar nepreberajte!

  • obsahovú náplň DVD, Časopisov a podobných produktoch


Stornovanie objednávky

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte na telefónnom čísle +421 918 623 516 ,alebo e-mailom na kontakt@rooftop.sk.

Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze vám vrátime najneskôr do 15 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili. V prípade platby cez CardPay (VISA, MasterCard) sa môže táto doba predĺžiť, vzhľadom na postup v banke pri vracaní peňazí pri platbách kartami.

Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať Vašu objednávku na tovar, ak vám ho už nebudeme schopní dodať z dôvodu jeho vypredania, alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky Vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny, alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 15 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili, pokiaľ sa nedohodneme inak.


Reklamačný poriadok

Vrátený tovar, Reklamovaný tovar, prípadne tovar ktorý chcete vymeniť a bol zakúpený na www.rooftop.sk nám zašlite poštou alebo kuriérskou službou na nasledovnú adresu:

  • ROOF TOP, s.r.o.

  • Stavbárska 38

  • 821 07 Bratislava

Posielajte obyčajne, nie na dobierku!

Pridajte vyplnený formulár ktorý nájdete na stiahnutie TU .

Alebo pribaľte list, kde napíšte Vaše údaje a telefónne číslo na ktorom Vás budeme môcť kontaktovať spolu so stručným popisom závady, alebo závad Vami reklamovaného tovaru, prípadne dôvodom výmeny, či vrátenia.


Reklamácie

Vaša reklamácia bude spracovaná ihneď po doručení a bude vybavená do 30 dní od jej doručenia, o priebehu reklamačného konania budete informovaní. Poskytneme Vám mailom reklamačný protokol.


Výmena tovaru

Tovar doručený na výmenu spracujeme ihneď po jeho doručení a to buď vymenením, alebo vrátením peňazí, podľa Vášho výberu riešenia. Nevzťahuje sa na ňu 30 dňová lehota.

Tovar musí byť nepoužívaný a nepoškodený, v opačnom prípade bude zaslaný späť zákazníkovi bez možnosti vrátenia peňazí.


Vrátenie tovaru

Všetok tovar zakúpený na Rooftop.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Následné ihneď vykonáme riešenie podľa Vášho výberu.

Tovar musí byť nepoužívaný a nepoškodený, v opačnom prípade bude zaslaný späť zákazníkovi bez možnosti vrátenia peňazí.


Ak nás chcete o reklamácii, výmene alebo vráteniu tovaru informovať ešte pred odoslaním, prípadne máte iné otázky môžete nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 918 623 516 alebo mailom na kontakt@rooftop.sk.


Osobné údaje a ich ochrana

Prevádzkovateľ www.rooftop.sk je Rooftop, s.r.o., Telocvičná 34 82105 Bratislava, IČO: 44182236, IČ DPH: SK2022614649. Chránime Vaše súkromie v zmysle Zákona č. 52/1998 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch.

Mohlo by ťa zaujímať

Napíšte nám

Ak máte akékoľvek otázky, vyplňte prosím formulár: